اخراج و تعليق ۴ دانشجوی دانشگاه آزاد کاشان

28 05 2008

کمیته انظباطی دانشگاه آزاد کاشان حکم اخراج یک دانشجوی این دانشگاه را  به دليل مخالفت وی نسبت به دفن اجساد جنگ ارتجاعی ایران وعراق در اين دانشگاه از دانشگاه اخراج شده و ۳ دانشجو ديگر را به يک ترم محرومیت از تحصيل محکوم کرد. لازم به ذکر است که بدنبال تصمیم مسئولين اين دانشگاه برای دفن اجساد جنگ یران و عراق در محوطه دانشگاه، شمار زیادی از …دانشجویان تجمع اعتراضی برگزار کردند. و در مقابل ساختمان اموزش دانشگاه تحصن کردند.معاونت و حراست دانشگاه، دانشجويان معترض را به اخراج از دانشگاه تهديد کرده و خواستار اتمام اعتراض دانشجويان به اين طرح شده اند. از دو روز گذشته تاکنون برای ۴ نفر از دانشجويان حکم اخراج و تعليق صادر شده است.

کارها

Information

124 responses

8 09 2008
ali

من خودم مال اونجام. چرا دروغ میگی؟!

14 09 2008
lمجیر

تمام فتنه های دانشگاه آزاد اسلامی کاشان زیر سر مسئول حراست شخصی بنام » صداقت »
است نامبرده از اعضای اطلاعات است که بررسی سوابق خانوادگی وی نشان از این دارد که همسر نامیرده از اهالی برزک کاشان است که به شغل شریف تن فروشی اشتغال دارد.
آقای صداقت همچنین به بهانه بازجوئی از دانشجویان همه ماهه مقدار زیادی مشروبات الکلی از آنان اخذ می نماید . از حامیان مهم وی در اداره اطلاعات کاشان شخصی بنام نوری و علی شیرینکار می باشند که با همسر نامبرده مراوداتی دارند
باز هم بگویئد این دروغ است؟

14 09 2008
ياسر

خواهشمندم سايت دروغي ووطن فروشي را ببنديد وانسان وآدم شويد . فرد مسوول در دانشگاه مومن وشخصي صادق است اين شما هستيد كرم داريد خودتان را درمان كنيد.

24 09 2008
ارش

اقا همه اين اخراجها زيره سر مهندس شفيعي برا خودش اونجا يه گروه هر كاري مي خواد مي كنه كسي هم نيست جلوشو بگيره..
اين صدوقيم همكارشه.
اينم يه ادمه عوضيه مثله همشون.

3 10 2008
حسن

حریم دانشگاه بسته است > چرا تهدید ؟ چرا زور؟ آقای مهندس شفیعی باید به دانشجویان اعتماد لازم را داشته باشد

22 11 2008
وطنی

تف به گور پدر شفیعی که اگه خودش یا زن و بچه ش گیر بیارم میدونم چیکارشون کنم

7 12 2008
سیا

sghl

7 12 2008
سیامک

من خودم تو اون خراب شده درس میخونم
فقط اینو می خوام بگم :من با دختر کاشانی دوست بودم تا لینکه گوساله ای به اسم خادمممم قضیرو میفهمه و کار به جاعی میرسه که با دوست رابطه پیدا میکنه چون به دوست دخترم گفته بود اگه تن به این کار ندی به خانوادت میگم و خانوادهی دوستم حذب الله درجه یک بودن به خاطره همین تن به این کار میده
به خدا الان که دارم موضوعو خلاصه میگم قلبم شدیدن به خاطره این موضوع تیر میکشه
چون عاشقش بودم اما حیف کاری نمیتونم بکونم

11 12 2008
محمد از دفترفرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد کاشان

باسلام آهای با شما هستم که این وبلاگ را درست کرده اید آیا تا کنون با مهندس شفیعی معاونت محترم دانشجویی ویا آقای صداقتی مدیر محترم حراست دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برخورد داشته اید؟ اگر یک بار برخورد داشتید هیچگاه اینطوری قضاوت نمی کردید من به شما توصیه می کنم که حتی برای یک بار هم که شده با این آقایان یک ملاقات چند دقیقه ای داشته باشید تا دیگر این طوری قضاوت نکنید

11 12 2008
جواد

باسلام آهای با شما هستم که این وبلاگ را درست کرده اید آیا تا کنون با مهندس شفیعی معاونت محترم دانشجویی ویا آقای صداقتی مدیر محترم حراست دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برخورد داشته اید؟ اگر یک بار برخورد داشتید هیچگاه اینطوری قضاوت نمی کردید

13 12 2008
علی

سلام به تمام برادرانم در دانشگاه آزاد کاشان
من برادر کوچکتر شما علی هستم – حدود 11 سال پیش در اون دانشگاه تحصیل میکردم.
هم آقای مهندس شفیعی را میشناسم و هم آقای صداقتی را.
بخدا نه اینطری هستم و نه اونطرفی.
به اندازه کافی عمرم را در کاشان تلف کرم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که توجه به اطراف باعث میشه من نتونم مسیر خودم را ادامه بدم و سرعتم کم میشه.
در نهایت پس از مدتی طولانی فارق التحصیل شدم. شکر خدا الان فوق لیسانسم را هم گرفتم و دانشجوی دکترای امیر کبیر هستم و 6 سال هست که بطور کامل مدیر یک شرکت بزرگ در تهران هستم.
برادرانم جان پدر و مادرانتون بیاید بدون اینکه سرعت پیشرفتتون را بگیرید و بدون اینکه به اطراف توجه کنید درستون را ادامه بدید و نتیجه لازم را اخذ کنید.
کشور ما به افراد تحصیلکرده و فعال نیاز داره.
ما فقط با کسب علم و انجام اعمال علمی هست که میتونیم جلوی خیلی چیزا بایستیم.
من هم در خیلی نظرها با شما عزیزانم موافقم اما بخدا منم مثل شما عکس العمل نشون دادم واسه همین هم پس از 14 ترم درسم را تمام کردم و دیرتر موفق شدم. الان حسرت تمام اون روزهایی را میخورم که بیهوده به خاطر چیزهایی که وجود داشتند و دارند و از دست ما کاری بر نمیاد تلف کردم و خودم دیرتر موفق شدم.
آقای مهندس شفیعی یک مهندس بسیار ماهر و مطلع در رشته نساجی هستند و بهتره در رشته خودشون فعالیت کنند و به مسائل دیگه دخالت نکنند اما یه چیزی بگم بهتون و اون اینکه ایشان به عنوان یک پیشنهاد کننده همیشه بهترین هستند و در مومن بودن ایشان اصلا شکی ندارم و به مومن بودن بدون ریاء ایشان ایمان دارم.
در مورد آقای صداقتی هم اون دوستی که میگن مشروبات الکلی جمع میکنند فکر میکنم قدری زود قضاوت میکنند. ایشان به واسطه شغلی که دارند خیلی کارا میکنند که دلچسب ما جوانها نیست و ما شاکی میشیم از عملکردشون.
اما یه لحظه را در نظر بگیرید که خواهرتون هم تو اون دانشگاه تحصیل کنه و افرادی مثل ایشان اونجا نباشند – بخدا فاجعه هایی بوجود میاد.
همه مثل شما عزیزانم و برادران مهربانم با جنبه نیستند – آدمای بیخود هم لابلای دانشجویان هستند که واسه عیاشش و بعضی کارا اومدند اونجا.
از عزیزان دفتر فرهنگ هم عاجزانه تقاضا میکنم جوری برخورد و عمل کنند که افراد را جذب کنند نه اینکه با عث دفع آنها بشوند.
من خودم عضو دفتر فرهنگ بودم 11 سال پیش اما با دیدن بعضی چیزها پس از 1 ماه دیگه پامو نگذاشتم دفتر فرهنگ.
شما رو به علی(ع) قسم میدم کمی واقع نگر باشید و بخاطر خدا و برای خدا کار کنید نه برای خوش خدمتی به این حاج آقا و اون حاج آقا.
یاد آقای رسولی منش برادر عزیزم در دفتر فرهنگ بخیر
ایشان یک انسان واقعی بودند که همه جور فردی در دانشگاه ایشان را دوست داشتند چون ایشان اهل ریا و تزویر نبود و مرد خدا بود.
خدایش بیامرزاد
من واقعا به خاطر اینهمه مطلب که نوشتم و وقت شما عزیزان را گرفتم معذرت می خواهم.
موفقیت تمام شما را آرزومندم. یا علی مدد

13 12 2008
علی

ببخشید اینقدر پر چونه گی کردم که یادم رفت از طراح این وبلاگ تشکر کنم.
برادر یا خواهری که زحمت ساخت این وبلاگ را کشیدید با تمام وجودم و از صمیم قلب دستان سازنده شما را میبوسم.
امیدوارم هر کجا در این میهن آشفته بسر میبرید به دور از تمام آشفتگیها و مصائب و مسائل مختلف شاد و سرزنده و موفق و پایدار باشید.
از اینکه مجبور شدم در قسمت ایمیل یک ایمیل کذایی وارد کنم معذرت می خواهم اما چون مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسه منم با عرض پوزش و شرمندگی اینکارو کردم.
پیروز و اهورایی باشید ای قوم آریا

15 01 2009
s

baba man to shahid rajayi kashan mikhonam
aslan in moshkelet nist

3 02 2009
ali

man danesh joye oon ja hastam baba chera doorogh megi

7 02 2009
مصطفي

يه چيزي بگيد كه بهش بياد اين اراجيف رو كي سرهم كرده از كجاتون در اورديد
تجمع كجا بود

7 02 2009
میرزایی

در یکم اسفند ماه سال هشتاد و شش طی نامه یی به شماره ی 352037 نسبت به برگزاری کلاس های 70 – 80 – 90 نفری در دانشگاه آزاد کاشان در رشته ی مهندسی مکانیک اعتراض خود را به سازمان مرکزی اعلام کردیم که نه تنها تاثیری داده نشد بلکه تعداد این کلاس ها افزایش و شامل تمامی دروس تخصصی این رشته شد واقعا باعث تاسف است

8 02 2009
مجید

فقط دوست دارم دو دقیقه شما اقایان را ببینم و شما یکی از این مسئولین را که معرفی کردهاید را نشان من بدهید. اخرت را ول کن تو این دنیا دوست دارم عاقبت شماها راببینم . هرجند مثل شماها هرروز معرفی میشوند . ولی کو چشم بینا

11 02 2009
sara

tof be roohet ey sedaghati

15 02 2009
sa.....

با سلام من در این دانشگاه درس می خواندم به مدت 3سال و بعد از ان از این خراب شده فرار کردم تمامی انسانهای کوچیک و پست و بی ارزش انسانی یکجا جمع شده اند تا جوانان مردم را به بیچارگی بکشند من در این دانشگاه فقط به فکر انصراف بودم تا زمانی که ازآن به عنوان میهمان خارج شدم تازه فهمیدم دانشجو یعنی چه . خدا به هیچکدامشان خیر ندهد این بلاها را سر فرزندانشان بیاورد .

22 02 2009
maysam

ashghaltarin daneshgah too kole donyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa_______

22 02 2009
maysam

az aval ta akhare adamae oon daneshgah ashghalan__hamashoon___heyvoonan__hamaro zade kardan az dars makhsoosan ostadae mekanikesh

26 03 2009
فارق التحصیل

سلام به همه
بنده دانشجوی ترم آخر این خرابشده هستم و به استناد ارتباطاتم وحضورم فکر می کنم که
این خبر کذبه
1 زمان دفن بعد از ظهر جمعه یک روز از فرجه ها بود اونم بدون خبر قبلی که کسی دست از پا خطا نکنه اونم با حضور دانشجویان نور چشمی و اعضای تشکل ولایت که مستقیما از دفتر رهبری خط میگیرن(نهاد اختصاصی جدا از بسیج)
2 اگر هم مراسم همچین موقعی نبود هم من از حضرات دانشجویان انتظار حرکتی نداشتم چون دوستان ما در این دانشگاه یا قمی یا کاشانی ( دارال….کشین) هستند وترسو و متحجر مذهبی
-که مطمئنم خودشون هم نمی دونن چرا؟؟!!- بقیه هم دنبال جنس مخالف !!و بی بخار..
3 من به چشم خودم دیدم که همین شفیعی و صداقتی چه به سر دانشجو ها میارن
حالا چه بازیگوشی کنن چه به غذای سلف اعتراض کنن وچه داخل یه نشریه به لسیج اعتراض محترمانه کنن
این آقایان فقط به آداب اسلامی چاپلوسانه ی خود پایبندن ودزد تاریکی شب و هیچ هنوز فریاد های الله الله صداقتی و حجت الاسلام صدیقی رو وقتی اون شبان زاده ی چاپلوس (مسئول فارغ التحصیلان و نظافت چی سابق خوابگاه 1 که با فروختن دانشجو ها و2تا برادر شهید بعد از 2 سال دائم پیشرفت میکنه -حراست.مشمولین و…) تا کمر جلوی قبرها خم شده بود رو یادم نمیره
4 آقا محمد از دفتر بی فرهنگی اسلامی تو که نور چشمی هستی عزیزم تو چرا ؟ ما که با خوندن پسوند اسمت فهمیدیم در ادامه چی می خوای بنویسی؟
خودتو خسته نکن دور این جور کارها غیر قم و کاشان همه جا تموم شده سرتونو از برف بیرون بیارین . کسی اگه مثل دانشجو های حال حاضر واحد کاشان بی بخار هم باشه حداقل دیگه
فریب نمی خوره
مردم آگاهن…………..!

.. فیلمتون سوخته برادر..

5 این دل ماست که خونه از دست این مسئولین فریبکار که فرهنگ قبرستان رو میخوان به دانشگاه بیارن و بعد عنوان میکنن که دانشگاه آزاد فقط ! جای درس خوندنه نه کار دیگه هر کی نمی خواد بره دولتی_اظهارات آقای جاسبی در سیما_ یکی نیست بگه پفیوز تشکل ولایت و دفاتر متعدد بسیج و هر 5 شنبه قبر شهیدا رو شستن و گریه کردن (با اون همه بخور بخور بسیجیانه) هم جزء درس خوندنه؟
6این حرکات از دانشجو های ما بعیده اما بهانه ای برای دفاع از روسای فاسد دانشگاه نیست

7 04 2009
آرمیتا

من8ترم اون خراب شده بودم 1بار مهندس شفیعی که مهندسیه چشم چرونی داره منو بخهطرجوراب کوتاه خواست اولین جمله ای که گفت تا وارد شدم:من بخاطر بوی عطر شما باید غسل کنم!!!!!اون آقایی که زر میزنه ایشون مومن هستن یه مومن اینقدر هوسش دم دستشه؟از بوی عطر به گناه میفته میخوادفسادرو ریشه کن کنه؟؟؟توام مثل اونی حتما یه مشت عوضی حیوون

23 06 2009
mani

من 6سال پیش اونجا درس میخوندم گویا هنوزم خیلی ازاد نیست .البته بچه ها شرایط محیطی وبافت مذهبیه کاشان رو هم در نظر بگیریدکه ایجاب کننده چنین فضاییه.در کنار هم وباهم خوش بگذرونید بعدا واسه همینم دلتون تنگ میشه. شادباشید

27 06 2009
ARNIKA

من رشته عمرانم
حالم از این استادا به هم می خوره
آرزومند چاقال_امیر مشنگ فخیمی_توانکیری_اکبر زاده کوتوله_ذراتی دختر ندیده لووووس_اکبری با اون دندوناش_مغیس غیس_یاوری اتو شده_صفاریان دوووووووووو
عشق است دکتر ثابت
دوستای محترم دانشگاه تو همه زمینه ها به دانشجوهاش گیر میده فقط به خاطر اینکه دانشجوهاش ترسو هستن
از اعتراضو اینجور چیزا می ترسن و بدوووووووونین تا این ترس باشه دانشگاه همین جور شاخه
به خدا 90 درصد استادای دانشگاه روانی عقده ای هستن
اینقد که من تو این خراب شده درس خوندم واسه یه مدرک دانشگاه آزاد اگه زمان دیپلمم خونده بودم الان یکی از دانشگاههای خارج از کشور قبول شده بودم
هیچی نمیتونم بگم فقط افسوس که 5 سال عمرم حروم شد واسه یه معدل 13 از این خراب شده تو کاشان
خوش باشین

27 06 2009
هادی

سلام.من تو این دانشگاه بزرگ شده ام.درباره مهندس شفیعی همه حرف ها دروغه.به خدا قسم ایشون اصلا اینطور آدمی نیست.ولی درباره صداقتی هیچ حرفی برای گفتن ندارم.ببخشید که نمی تونم خودم رو معرفی کنم.

30 06 2009
بچه کاشوو

سلام
چرا به شفیعی و صداقتی گیر دادین؟؟؟؟
برین تو رشته ادبیات ببینید چه خبره؟
یه استاد عربی به نام دکتر سلامتیان اونجاست که چند بار تا حالا دوست دختر منو به خاطر نمره دادن برده قمصر و خونشون تو کاشون کرده کرده کرده کرده کرده!!!
دوستم میگفت بدنش بوی گند میده ولی چاره ای نداشته!!
ولی دمش گرم نمره های خوبی بهش داده

30 06 2009
مریم

سلام دوستان
این آقای بچه کاشووون درست میگه
من دو سال پیش توی اون رشته درس میخوندم
این سلامتیان از اون مادرجنده هاست که متأسفانه منم مورد تعرض قرار داده
البته یکی از درسهامو 20 داد یکیشو انداخت 9
بهم گفت همه چیز دست منه اینجا
اگه بازم بیست میخوای بیا قمصر و جوجه کباب با هم بخوریم
منم متأسفانه به خاطر نمره رفتم اونجا و ……
بقیه رو نمیتونم بگم ولی فقط بدونید از اون آدمها بدتر همین آقای سلامتیان که با زور نمره دختر بازی میکنه
امیدوارم بر سر دخترو زنش بیاد…..

1 07 2009
فارغ التحصيل كامپيوتر

در كنار اينها يه عوضي ديگه به نام اخوان هم هست يكبار منو با دوستم كه حالا شوهرمه ديد تو ي اين چهارسالر پدر هفت جد و آباد مون در آورد چه قدربه خونه هامون زنگ زد چه قدر پشت سرمون حرف زد خدا ازش نگذره مرگ بر تو اخوان و قريه اي به كوري چشم هر دو تاتون ما با همگ سنگ انداختنتاتون ازدواج كرديم

1 07 2009
محمود

سلام
فقط عشق است مهندس سليماني تو زندگيم آ دمي به اين درسيتي نديدم

11 07 2009
سینا

دوستان مطلع لطفا اگه اطلاعاتی راجع به دکتر لاجوردی(سیدمحمد رضا)دارید بدید.ممنون

14 07 2009
حرفه ای

سلام
من که دانشجوی اونجا نیستم ولی چند تا تیکه ناز دارین که به ما خیلی حال دادن
دمشون گرم
یکیش همین کمند کس طلا فوق لیسانس حسابداری میخونه – اینم شماره هاشون:
09127770611
09364720272
یکی دیگه سارا:
09356518616
09369535024
نوش جونتووووووووووووون
در مورد اون سلامتیان منم شنیدم با نمره دختر بازی میکنه

14 07 2009
بکن دانشگاه

سلام بر تمام بروبچه های دانشگاه آزاد کاشان
آقا اونجا که پر از تیکه است.
در ضمن این کمندی که این آقای حرفه ای میگه منم زدم زمین!!! بدک نیست فقط دماغش تخمیه!!!
در ضمن اون لیسانس ادبیات میخونه نه حسابداری
ولی برو بچ نوش جونتون باشه اونجا خیلی با حاله

4 08 2009
تازه وارد

سلام.بابا دمتون گرم.من امسال کنکور دادم. آزاد زدم کاشان عمران .سراسری هم که تعطیل .با این نظراتون تو دلم خالی شد که آزادو بی خیال بشم.حالا خدایی بگین ببینم من چه کار کنم ؟ بیام ؟نیام؟عمرانش خوبه یا نه؟دانشگاهش چی؟ من تنها امیدشم همین کاشانه هااااااااااااااااا……….

4 08 2009
تازه وارد

راستی یادم رفت ببینم اصلا میشه قبول شد یا نه؟عمران کاشانو میگم؟چون مثه اینکه عمران کاشان خیلیاااااااااااااا زدن. ممنون از کمکتون.منتظرم

4 08 2009
تازه وارد

راستی یادم رفت ببینم اصلا میشه قبول شد یا نه؟عمران کاشانو میگم؟چون مثه اینکه عمران کاشان خیلیاااااااااااااا زدن. ممنون از کمکتون.منتظرم.

13 08 2009
سلاک

تازه وارد اگه قبول شدی
پاشو بیا حال میده

27 08 2009
hoji

salam be hame man 2 term too azade kashan dars khoondam . . . vali enteghali gereftam poshte dastamo dagh kardam dige kashan naram

30 08 2009
علی

آشغالترین دانشگاه تو کل دنیااااااااااااااااااااااااااااااااا________

به قرآن قسم ذراتی و مقری 5-6 تا از دوستای منو با پول پاس کردن

30 08 2009
معترض

منم توی کاشان درس میخونم.
من خودم 2 دفعه معادلات افتادم.
یا بهتر بگم انداختنم ولی دوست من معادلات رو با شجاعی پاس کرد.حتما میپرسید چه جوری؟
این استاد به ظاهر محترم رو به عنوان معلم خصوصی گرفت و با دادن 100 هزار تومن سوالها بهش داد
تازه سر امتحان هم اومد بالا سرش تا مطمئن بشه که پولی و که گرفته حلاله و شاگردش پاس میشه

6 09 2009
محسن

ما كه فارغ شديم.واي به حال شما.حرومزاده تر از شفيعي نديدم.به اميد رهايي از كاشان

6 09 2009
تازه وارد

بابا دمتون گرم.واقعا اينجوره؟من كاري به گير دادنشون ندارم……..لق شفيعي و……..ميشه درس خوند يا نه اونم حرفه اي؟من عمران آوردم

6 09 2009
omid

بهترین کشور ایران/بهترین شهر کاشان/بهترین دانشگاه ازاد کاشان/

8 09 2009
سعید

سلام به همه عزیزان
من هم چند سال از عمرمو اونجا تلف کردم با اون رن جنده ها و حالا فقط حسرت اون سالها.از اون محلوجی روانی دیوانه بگیر تا اون مسلمی.. و…تف به اون دانشگاه.هر وقت یادش میوفتم حالم بد میشه.

8 09 2009
دختر باز

سلام
دمتون گرم
این کمند(09127770611) خیلی حال داد. دیگه به ما میگه نه! هر کس فقط یک بار!!!
اگه بازم دارین به ما هم بگین بکنیم….

8 09 2009
تازه وارد

عجيبه نمي دونم بعضيا ميرن دانشگاه برا درس يا ///////////////////

12 09 2009
ادبیاتی

تازه وارد جون اینا که چیزی نیست
بیا ببین چه خبره
تو رشته ما که آباده
همه چی هست
هم اون سلامتیان دختر باز
هم این کمند خراب و دوستای خرابترش!!!!
بیا حالشو ببر

14 09 2009
زانیار

بابا جمع کنین این بساتو همتون برین به درک……………………………………..

14 09 2009
تازه وارد 2

سلام بچه ها دوست پسر من امسال كاشان قبول شد.راسته ميگين دختر خراب داره!وضع اون جا چطوريه؟معتادم داره؟چطوري بايد كنترلش كنم؟(خواهشن كمكم كنيد)

16 09 2009
farhad

كسي در مورد رشته كامپيوتر اطلاعاتي نداره

22 09 2009
پسر بارونی

جناب آقای با اسم رمز دختر باز

من چند تا دارم منتها شرط و شروط داره.

چه جوری میتونم بهت خبر بدم؟ دانشجوی دانشگاه آزاد کاشان هستی؟

26 09 2009
دختر باز

سلام پسر بارونی
خوبی؟
من مدیریت نراق میخونم
اینجا هم پر جنده است
چند تا از بچه های دانشگانونو آوردیم اینجا
دیکه به ما راه نمیدن
اگه پایه هستی شماره دختر بده منم میدم

26 09 2009
دختر باز

سلام به حرفه ای که حسابی دمش گرمه
اون سه چهار تا شماره که دادی با حال بودند ولی چند روزه خاموش کردند
اگه داری بازم بفرست

2 10 2009
دختر باز

كسي شماره ديگه اي از كمند يا سارا نداره ؟ اينا خاموشه !!!
يا هر دختر ديگه تو دانشگاه آزاد كاشان

4 10 2009
ye omrani

baba shoma chegadr to kafe in dokhiaye daneshgahid? be khoda arzesh nadare in doosti.vaghti 4 ta bache teflon lo toon dadanmifahmid.berid in kara ro biroon az daneshgah bekonid.

4 10 2009
پسر بارونی

سلام دختر باز
خیلی با حالی داداش
کمند و سارا رو زدی زمین دنبال بقیه ماجرا هستی؟؟؟ اونا دیگه دادن و خوردن و… غلاف کردند. انگار درسشون تموم شده….
چند تا شماره جدید بذار تا ما هم حالی بکنیم!

4 10 2009
علي اصغر حسيني قابوس

من خودم رئيس حراست دانشگاه آزاد واحد علي آباد كتول هستم و خودم مي دانم كه آدم عقده اي و كسكشي هستم ولي چكار كنيم، ما هم بايد از يكجا نان بخوريم حتي اگر شده با زيرآب زدن و بدبخت كردن مردم، در هر صورت اگر كسي با من كار مهمي داشت سريعاً با آدرس زير تماس بگيرد و من ر اخوشحال كند:
مشخصات علی اصغر حسینی قابوس مدیر حراست دانشگاه آزاد واحد علی اباد کتول
مشخصات شخصی من:

نام : علي اصغر حسيني قابوس
سمت : مسئول حراست دانشگاه
موبايل 1: 09113764930
موبايل 2: 09112766092
تلفن : 01723340404
آدرس منزل: گنبد – فلكه هفده شهريور – خيابان هفده شهريور – تقاطع خيام – خيابان خيام جنوبي – كوچه گلها – پلاك 3/33 – منزل شخصي

مشخصات خودرو شخصی : پراید سفید – پلاک ایران ۵۹ – ۲۲۸ ب ۲۴

5 10 2009
کانادایی

اقایان دلاکی کوچکی تولیت از زحمات شما در امور شهریه سپاسگذارم.

5 10 2009
روزیتا

09139635728 حتما تماس بگیرید ضرر نمیکنید

6 10 2009
مریم چشم ابی

به این شماره تماس بگیرید09365438694

10 10 2009
بکن دانشگاه

سلام عزیزانم
میخواستم به مسولان کس خل حراست دانشگاه های آزاد کاشان و نراق بگم با اسمهای مریم چشم آبی و روزیتا و کمند کس طلا و … نمیتونین ماهارو گیر بندازین.
ریییییییییییییییییدین با حراستتون!!!!
من بالای 100 تا از کس های اون 2 تا دانشگاه رو کردم. تخمم نمیتونین بخورین.
برین خودتونو درست کنین.
همشونم کراکی و حشیشی و تریاکی و سیگاری باز بودن.

12 10 2009
حق طلب

متن نامه ارسالی به رییس دانشگاه آزاد کاشان

هــــوالـــحـق
آقای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان – آقای مهندس مهندس
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته!!!!!!

طی این دو – سه سالی که ما دانشجوی اون دانشگاه شده ایم شاهد رخ دادن اتفاقات مختلفی بوده ایم که هر کدام از آنها با مدیریت تقریبا خوب شما به نوعی ختم به خیر شده است.
اما طی این یک سال گذشته اتفاقات نادری در فوق لیسانس ادبیات رخ داده است که بعید میدانیم به گوش مبارک شما نرسیده باشد. هم زمان با دعوای آن دو برزکی از خود راضی و جاهل و تشنه مقام و منسب(مدرس زاه و خیرخواه) و خامی و سادگی آذرپیوند و راستگو و دور بودن شمیسا و دادبه از دانشگاه، استاد عربی دانشگاه دکتر سلامتیان کاملا از آب گل آلود به صیادی مشغول شده است.
مطمئنا داستان دانشگاه زنجان و فساد اخلاقی معاون آن دانشگاه را شما بهتر از هر کسی میدانید.
به شما پیشنهاد میدهیم برای رخ ندادن این اتفاق در دانشگاهتان به این نامه کاملا دقت نمائید:
مگر می¬شود دانشجویی که تمام نمرات او پائین است و دروس افتاده و حذف شده زیادی دارد به یکباره نمرات 17 و 18 در دروس بسیار سخت عربی بگیرد.
مگر می¬شود دانشجویی که به زور در دروس دیگر نمره 12 و 13 و یا پاسی میگیرد دروس عربی خودش را 17 و 18 و 20 بگیرد.
برای مثال وضعیت نمره¬های خانم¬ها علیزاده طباطبایی – عنایتی – درخشش – قاجاریه و کوهستانی را طی یک سال گذشته حتما ملاحظه کنید. کسان دیگری هم بوده و هستند که ذکر همین چند مورد کافی است.
مگر می¬شود خانمی که نمرات بسیار ضعیفی دارد و شب قبل از امتحان تازه به فکر گرفتن جزوه از همکلاسان خود می¬شود، در هر دو درس مشکل نثر و نظم عربی – برای نمونه خانم 860804092 – به یکباره نمرات عالی کسب کند. در حالی که دوست همیشگی او(خانم آقاحسینی) که در همه احوال – آمدن و نیامدن , خواندن و نخواندن , داشتن جزوه یا نداشتن جزوه – همیشه با اوست نمره 1 یا 2 بگیرد. البته شاید چون او متأهل شده است به این نمره 1 و 2 رسیده است!!!!!
مگر میشود خانمی که لیسانس حسابداری دارد و همه دروس ارشد ادبیات را بعد از چند بار گرفتن با 12 – 13 پاس میکند، به یکباره در درس بسیار مشکل نظم عربی نمره 20 بگیرد(خانم قاجاریه)!!!!!!!!!!!
آقای رئیس به فکر آبروی خودتان و دانشگاهتان باشید. کاملا تحقیق کنید ببینید که ما درست میگوییم. از خانم مهندس هم میتوانید کاملا تحقیق کنید و پی به رفتار کثیف این ملعون ببرید. هر چند که ایشون به خاطر آینده کمتر سراغ کاشانی ها میرود.
داستان های بسیار زیاد و تکان دهنده ای از فساد اخلاقی ایشان نقل می¬شود:
نمرات دروس عربی خانمی به نام مهسا بابایی از شاگردان ایشان در دروه لیسانس که همگان داستانهای او را شنیده¬اند. کسی که شاگرد تنبل و درس نخوان دانشگاه بوده است به یکباره نمرات 19 و 20 از عربی در کارنامه او دیده میشود. و در نهایت درس را رها میکند.
فراری دادن خانمی به نام سمیه سیدی از شاگردان ایشان در دروه لیسانس و رفتن آن خانم به دانشگاهی دیگر فقط برای گذراندن دروس عربی!!!!
گفتن جمله همیشگی ایشان: خودکار امتحان امروزت را بیار و در منزل ما جواب امتحان را از روی برگه دانشجوی دیگری بنویس و…
دعوتهای مکرر ایشان از دختران و حتی زنان به باغ قمصر و خوردن جوجه کباب و دیدن ماهواره و…
گفتن اینکه دیدی توی کارنامت یک 18 داشتی و یک 12؟ اگه بازم 18 میخوای منو دریاب.
قربون صدقه خانمها رفتن از پشت تلفن و کشیدن دست بر روی دست دانشجویی در کنار میز کار و….
دیدن برگه امتحانی یک دانشجو آقای رئیس کارساز نیست, چرا که همان دانشجو بعد از امتحان در منزل آقای استاد به پر کردن برگه پرداخته است. نمونه¬های زیادی از این مورد موجود است.
شنیدن همه اینها برای زنان و مردان پا به سن گذاشته و یا جوان این دانشگاه گران تمام می¬شود. و ما احساس می¬کنیم حق بزرگی از ما و از آن زنان و دختران گول خورده دیگر پایمال شده است.
از شما خواهش داریم برای نمونه یکی از همان اسامی بالا را, در حضور سایرین به امتحان شفاهی یا کتبی دیگری دعوت کنید اگر آن دانشجو از ان دروس نمره 5 هم گرفت ما بی خیال میشویم. این حق ماست که دارد به واسطه هوسرانی استادی از بین میرود.
این اقا با قدرت نمره ماهیت علم را هم زیر سوال برده است. و شما و دانشگاه را در آستانه سقوط!!!!
بیچاره آن دانشجوی درس خوانی که برای گرفتن پایان نامه به ایشان قول داده بود و بعد از منصرف شدن با یک نمره عجیب مواجه شد!!!
خدا رو شکر وضعیت برعکسی هم موجود است:
خانمی تعریف می¬کرد که استاد به خاطر اینکه به وی تن نداده است علی رغم نمرات بسیار خوب در سایر دروس در درس عربی وی را زجر کش می¬کند تا یک 12 تازه بعد از چند ترم بدهد. آن هم با دادن کلی سکه و هدیه دیگر .
جهت اطلاع شما باید عرض کنم ایشان یک لیست سیاه از دانشجویان دارد و تا جایی که بتواند انان را زجرکش می¬کند به تلافی رفتارشان.
به هر حال حرف از این دست زیاد است و من به مستندات آن اشاره کردم که مطمئنا برای خود شما هم با کمی دقت اثبات خواهد شد. البته این استاد خیلی حرفه¬ای عمل کرده است و کمتر رد پایی بر جا گذاشته است که با کمی دقت می¬توانید دست او را رو کنید.
تکیه همیشگی ایشان بر روی وجود برگه امتحانی دانشجویان است که اگر کمی دقت کنید میتوانید از روی برگه های دانشجویان خوب دیگر بفهمید که این دانشجویان فریب خورده از روی برگه آنها در جایی خارج از سالن امتحانات نوشته اند. ای کاش میتوانستیم اشاره ای مستقیم داشته باشم.
به هر حال اگر به این نامه رسیدگی نکنید نامه¬های بعدی ما با مستندات بیشتر از دانشجویان زن و دختر به ریاست جمهوری، وزارت علوم، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ، شخص دکتر جاسبی، اصفهان، وزرات اطلاعات، سپاه، مسوولان شهر کاشان و سایر ارگانها خواهد بود و این موضوع وضعیت را بدتر خواهد کرد.
بار دیگر باید بگوییم دیدن برگه امتحانی ملاک نمره یک نفر نیست کمی حرفه ای تر عمل کنید و وضیعت درسی دانشجو را مجددا بسنجید.
خائن همیشه ترسو است. به امید رسیدن حق به حقدار
این نامه به دست اینان هم رسیده است: معاون آموزشی: دیاری / معاون دانشجویی: شفیعی / معاون فرهنگی: صدیقی / معاون پژوهشی: محمدیان / مدیران گروه: مدرس زاده و خیرخواه / حراست: صداقتی / دکتر ثابت / مهندس حسینی

12 10 2009
حق طلب

آقای رییس سلام مجدد
هر چند که ابتدا از شما خواستیم به درخواستهای به حق ما در مورد دکتر سلامتیان عمل کنید اما امروز فهمیدیم که ارایه این همه مستندات برای شما پشیزی ارزش ندارد و آقای سلامتیان دوباره مشغول تدریس شده است.
ای کاش حداقل یک ترم ایشان را استراحت!!!!‌میدادید. حالا که این کار را نکردید وظیفه استراحت دادن همیشگی ایشان به گردن ما افتاد.

تا آخر مهر ماه به شما فرصت عدم تدریس ایشان را میدهیم اگر باز هم کاری نکردید متن زیر را برای همه ارگانهایی که گفته بودیم به اضافه مستندات بیشتر ارسال میکنیم.
خود دانید و خدایتان:

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام محترم ریاست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
جناب آقای دکتر عبدالله جاسبی
سلام علیکم
با درود به اعضای محترم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
به استحضار حضرتعالی و سایر گیرندگان این نامه میرساند عده ای کثیری از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برای به دست آوردن مطالبات مشروع و قانونی خود این نامه را تقدیم حضورتان میدارند. باشد که مورد عنایت و توجه ویژه شما واقع شود.
به پیوست این نامه، نامه ای اعتراض آمیز و خیرخواهانه به وضعیت موجود یکی از استادان شاغل در رشته ادبیات فارسی دانشگاه آزاد کاشان (دکتر محمد سلامتیان – استاد عربی – مشابه وضعیت پیش آمده در دانشگاه زنجان) ارسال میگردد که پیش از این به رییس واحد ارسال شده است و خود کاملا گویا و روشن است و برای اکثریت دانشجویان این رشته اثبات شده است.
از آنجایی که نخواستیم این نامه به دست دیگران هم برسد فعلا برای حضرتعالی ارسال نموده ایم. باشد که با پیگیری جنابعالی از ارسال این نامه به دولتیان خودداری کنیم. دلیل ارسال این نامه برای شما به جهت عدم پیگیریهای مسوولان آن دانشگاه بوده وگرنه ما به ریختن آبروی مؤمنی(که اگر داشته باشد!!!!!!) راضی نیستیم.
و من الله التوفیق

رونوشت:
-رئیس منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی، جناب آقای دکتر مظاهری جهت استحضار و اقدام
-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، جناب آقای مهندس مهندس جهت پیگیری و افدام

12 10 2009
خنده داره خنده داره

داشتم توی اینترنت میگشتم که به این خبر برخورد کردم.
جالبه که آقای سلامتیان که ذکر ک…. کشیشون بالا بود جز اساتید بسیجی دانشگاه آزاد کاشان هستند!!!!!!!!

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری ایسکانیوز، در این نشست ابتدا رئیس دانشگاه درباره ضرورت بسیج اساتید در دانشگاه جهت تبیین ارزشهای انقلاب نکاتی را متذکر شد.
در ادامه زینلی نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در تشکلهای سیاسی، فرهنگی و علمی اساتید طی سخنانی در خصوص سابقه تشکلهای علمی و سیاسی در دانشگاه ازاد اسلامی بیان کرد.
وی گفت: دانشگاه ازاد اسلامی هیچ گونه تسامح و تساهلی در عرصه علمی ندارد و آماده است طرحهای پژوهشی را با اولویت کاربردی مورد تشویق قرار دهد.
در پایان مقرر شد دکتر خوشدل – دکتر سلامتیان – مهندس دوستانه و راستگوفر به همراه مسئول بسیج اساتید و طرفدار به عنوان هیات موسس با مطالعه اساسنامه تشکل – زمینه تشکیل جلسه بعدی جهت اجرای انتخابات اعضای اصلی و هیات رئیسه را فراهم آورند.

12 10 2009
مكانيك بيچاره

آقا اينا ما رو …ييدن!!!!!!!!!بيابونه دانشگاه نيس كه………..

14 10 2009
علي اصغر حسيني قابوس

اي ديوثان، من علي اصغر حسيني قابوس مدير حراست دانشگاه آزاد واحد علي آباد كتول هستم و آدرس و مشخصات شخصي خودم را دادم تا يك كسكشي با من تماس بگيرد و من را در جريان وقايع دانشگاه آزاد خودش قرار دهد تا من از هيم راه دور زير آب مسئول مربوطه را بزنم چون به دو دليل خيلي در زير آب زني تخصص دارم:
اولاً ذاتاً آدم كسكشي هستم و در كسكشي خيلي هم وارد هستم اگر باور نمي كنيد با من تماس بگيريد
دوما خيلي ديوث هستم بازهم اگر باور نمي كنيد با من تماس بگيريد
من همه جوره در خدمت شما هستم فقط من را آدم حساب كرده و با من تماس بگيريد و بعدش ببينيم چگونه مسئولين مربوطه را از كارشان بركنار مي كنم.
اطلاعات شخصي من :
نام : علي اصغر حسيني قابوس
سمت : مسئول حراست دانشگاه
موبايل 1: 09113764930
موبايل 2: 09112766092
تلفن : 01723340404
آدرس منزل: گنبد – فلكه هفده شهريور – خيابان هفده شهريور – تقاطع خيام – خيابان خيام جنوبي – كوچه گلها – پلاك 3/33 – منزل شخصي

مشخصات خودرو شخصی : پراید سفید – پلاک ایران ۵۹ – ۲۲۸ ب ۲۴

14 10 2009
پسرباروني

جناب دختر باز

گفتم چه جوري ميتونم باهات تماس بگيرم

من اينجا توي بهترين نقطه شهر خونه خالي دارم.

بهم خبر بده

15 10 2009
با مرام

بچه ها هنوز اون کبر زاده و اون فخیمی کس باز بی وجود هست .دم مهندس بابایی و مهندس نزادی گرم واقعا مردن

16 10 2009
دختر باز

سلام پسر بارونی
چه جوری بهت خبر بدم جیگر؟
اگه دانشگاه آزاد کاشونی چند تا آمار کس چنده بهت میدم که قبلا توی نراق کردیمشون
به ما دیگه راه نمیدن. من مدیر یت نراق میخونم. اینجام آباده حسابی
یکیش روزیتا (09139635728)
یکیش همون کمنده (09127770611)
یکی دیگش النازه (09133611551)
یکیش مریم (09365438694)
فقط حواست باشه انگار اون النازه ازدواج کرده

16 10 2009
سلما ایوانی

با سلام خدمت همه دوستانم تو کاشون
فکر نمیکردم اینجوری برگردم و وضعیت دانشگاه رو اینجوری ببینم
اون شماره کمند مال دوست منه واقعا فکر نمیکردم انقدر خراب شده باشه
اون فقط دوست پسر زیاد داشت ولی نه اینکه همه شهرها بره و بده!!!!!
خیلی بد شده زمونه مراقب خودتون باشین تو اون خراب شده.
دوست شما سلما که کلی پسر بازی کرد و هیچ کس هیچی ازش آمار نداشت.

18 10 2009
حق طلب

با سلام به آقای رییس دانشگاه آزاد کاشان خراب شده
آقای مهندس ما به شما برای رسیدگی به پرونده دکتر سلامتیان فرصت دادیم ولی شما دقتی نکردید.
آخرین جواب خود را از همین سایت اعلام کنید.

21 10 2009
حق طلب

آقای مهندس!!!!
از روز شنبه اول آبان ماه 1388 اگر اقدامی در خصوص دکتر سلامتیان صورت ندهید هر اتفاقی که رخ بدهد مسئول آن شما هستید.
چون ما برای چندمین بار اخطار دادیم.

24 10 2009
محمد (کامپیوتر 84)

سلام بچه ها…
امشب اتفاقی این صفحه رو دیدم… والا چی بگم… فکر نمی کنید یه کمی دارید زیاده روی می کنید.. همه نه ولی اکثر کسانی که نظر داده بودن از اساتید بد گفتند چون نمره نگرفتن، ضایع شدن و یا …
قبول دارم که دانشگاه خیلی ضعف ها داره ولی نمیشه به راحتی همه رو زیر سوال برد… کسانی مثل مهندس شفیعی، آقای صداقتی و …
اسم بردم چون از اینها بیشتر نام برده شده بود.
______________________
من از اون بچه شیخ ها نیستم، شاید منو ببینید بگید این خودش بدتر از همس، ولی هیچ وقت زود قضاوت نکنید…..آبرو بردن از افراد بالاترین گناهان نام برده شده…
______________________ ببخشید سرتون رو درد آوردم…

24 10 2009
حق طلب

سلام آخر
آقای رییس! آقای مهندس!
شما به جای رسیدگی به موضوع سلامتیان سرگرم کارهای شخصی خودت شدی!
خیلی جالبه!!!!!
شروع کردید به بازخواست از دانشجویان؟؟؟
یعنی اون همه مدرک واضح و روشن کافی نبود؟
یعنی اون همه آدم حراست پیشه!!!‌ اونجا دارین نتونستین بفهمین ما چی میگیم؟ یا خودتون رو زدین به خودتون(خریت)؟
اون همه نمره نمونه مثال زدیم براتون!
اون همه نمره کشکی رو بهتون آدرس دادیم!
تازه خیلی از چیزهای دیگه رو ما هم نمیدونیم که اون آقا چی کار کرده!
فکر کنم آبروی خودتون و دانشگاه و میز ریاست رو دوست ندارین…
باشه بچرخ تا بچرخیم!
همه مستندات رو به جاهایی که باید بفرستیم میفرستیم.

24 10 2009
حق طلب

سلام به آقا محمد (کامپیوتر 84)
آقا محمد من نویسنده نامه های حق طلب هستم.
تمام درس هایی هم که با اون سلامتیان داشتم رو پاس کردم و هیچ احتیاجی هم به نمره ندارم. به همین دلیل دارم حقیقت رو میگم و افشاگری میکنم. چون دلم داره میسوزه.
تمام بچه های رشته ادبیات اعم از کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد و…. همه این مطالب رو میدونند ولی چون با این استاد درس و واحد دارند میترسند افشاگری کنند.
بعد از تموم شدن درسشون هم که میرند دنبال بدبختیشون.
خوشحالم که تمام بچه هایی که این موضوع رو میدونن دارن اینجا اقشاگری میکنند و مطمئن هستم اگه ترس نمره و اخراج نبود همه اقشاگری میکردنند.
یا حق
هو 121

26 10 2009
دانشجوی ادبیات

salam be dostane aziz
dashtam donbale saite daneshgah migashtam ke in sait ro didam
Afarin be shojaate hagh talab
Afarin be in efshagari
man daneshjoye adabiyat hastam. tamame in harfaye hagh talab dorost va daghigheh.
be khoda in salamatiyan be man ham ke sene balaeye daram pishnehad dadeh vali man sharmam miyad ke dar moredesh harf bezanam.
agar man ba in agha dars nadashtam hatman khodam ro moarrefi mikardam.
vali chi kar konam ke aberoo daram va tars az nomreh.
albateh hame chiz ro hamsaram midoneh va baad az etmame darsam be khedmat in agha mireseh.

29 10 2009
وجدان

شرم کنید

30 10 2009
س.س.ن

من 4 سال عمرم رو تو رشته عمران اون خراب شده حروم کردم .ئ. ان ترمم با چندتا دیگه از برو بچ (مجموعا 30 تا) از اون خراب شده در رفتم اومدم کرج به همه توصیه عمر و اعصابتون رو اونجا ضعیف نکنید.
البته به این مزخرفات در مورد شریفی و صداقتی هم توجه نکنید.اینا یه مشت چرنده مشکل اونجا یه چیز دیگه است . اساتید شدیشدا عقده ای به جز دکتر ثابت البته . . .

30 10 2009
اميد

دوستان عزيز باور كنيد اينجا و اين شكلي طرح مشكل كردن ناجوانمردي است در اين فضاي محدود مگه چقدر مي شه نقد منصفانه داشت و به قول امروزيها شفاف سازي كرد . اگر بخشي از اين حرف ها فرضا درست نباشه كي ميخواد . تازه ما جاي اين استادا يا مسوولان باشيم از كجا معلوم بدتر نباشيم.
به خدا پناه ببريم كه بي پناه او استاد و دانشجو و كارمند سرنگون در دره لغرش ها يند.

31 10 2009
kian

ostad moslemi tarafdar ……hame hame koonian

3 11 2009
جواب وجدان

سلام
آقای محترمی که وجدان درد داری!
چرا اونا وجدانشون رو به کار نمیگیرند؟
چه کسی باید حق چند تا دانشجوی بدبخت رو که از ترس نمره و اخراج داره اونجا ضایع میشه رو باید بگیره؟
تازه من فکر کنم اوضاع این دانشگاه خیلی بدتر از این حرفها هم باشه

4 11 2009
حق طلب

سلام علیکم
ما نویسندگان نامه های افشاگری دکتر سلامتیان به این نتیجه رسیده ایم که مسئولان دانشگاه اعم از
مهندس رییس و معاون آموزشی: دیاری / معاون دانشجویی: شفیعی / معاون فرهنگی: صدیقی / معاون پژوهشی: محمدیان / مدیران گروه: مدرس زاده و خیرخواه / حراست: صداقتی / دکتر ثابت / مهندس حسینی و….
هیچ کدام به فکر گرفتن حق واقعی دانشجویان این دانشگاه نیستند و دوست دارند با تلف کردن زمان موضوع رو ماست مالی کنند ولی کور خوانده اند چون ما تا گرفتن حق واقعی و اخراج آن ملعون دست بر نخواهیم داشت.
آقای رییس به فکر نباشی خودت را قربانی کرده ای!
آقای رییس آدمهای شما به خود شما هم رحم نخواهند کرد.

6 11 2009
مهندس شفیعی

این حرفا به من نمیچسبه

9 11 2009
alonest

باشه
همه این حرف ها قبول – اوضاع دانشگاه خیلی خرابه
اما اینکه اینجا پیام بزارید و منتظر جواب باشید، کافیه ؟
نه !
این جوری هیچ عکس العملی از رییس دانشگاه و بقیه مسئولان نمی بینید
باید از مراجع بالاتر – قانونا اقدام کنید – یا حداقل با اطلاعاتی که دارید یه مستند بسازید – همون کاری که با دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات کردن – با این کار – اگر چیزی باشه – افشا میشه -

9 11 2009
مهسا

سلام علیکم
ما نویسندگان نامه های افشاگری دکتر سلامتیان به این نتیجه رسیده ایم که مسئولان دانشگاه اعم از
مهندس رییس و معاون آموزشی: دیاری / معاون دانشجویی: شفیعی / معاون فرهنگی: صدیقی / معاون پژوهشی: محمدیان / مدیران گروه: مدرس زاده و خیرخواه / حراست: صداقتی / دکتر ثابت / مهندس حسینی و….
هیچ کدام به فکر گرفتن حق واقعی دانشجویان این دانشگاه نیستند و دوست دارند با تلف کردن زمان موضوع رو ماست مالی کنند ولی کور خوانده اند چون ما تا گرفتن حق واقعی و اخراج آن ملعون دست بر نخواهیم داشت.
آقای رییس به فکر نباشی خودت را قربانی کرده ای!
آقای رییس آدمهای شما به خود شما هم رحم نخواهند کرد.

10 11 2009
حسن (بی طرف) دانشجوی همون دانشگاه

سلام
دوستان عزیز،
اگر اعتقادی دارید: گناه ریختن آبروی یک مسلمان از بی حرمتی به خانه خدا بالاتر است.
اگر وجدانی دارید : یه طرفه قضاوت نکنین. اصلا از کجا معلوم که بعضیا خواستن نمره بگیرن و این استاد بهشون نه گفته!! و حالا این همه اراجیف براش می نویسن!!؟؟؟؟
اگر به قانون اعتقاد دارید: به هر کس که صلاح می دونین و اعتماد دارین مدارکتون را ارائه بدین، من که مطمئنم بالاخره یه نفرم باشه تو دانشگامون به دادتون می رسه!
و ….. سوال اخر: اگر شما خودتون پاکین چرا پشت نوشته هاتون قایم شدین؟
راستشو بخواین من یکی که حرف شمارو باور نمی کنم! چون انصافا مدرک محکمی ارائه نکردین.
بقیه خوننده ها هم انصافا خودشون قضاوت کنند.

13 11 2009
حق طلب

سلام به حسن آقا(بی طرف) دانشجوی همون دانشگاه
1- اعتقاد داریم: وقتی مسلمانی خودش به فکر آبروی خودش نیست چه کار باید کرد؟
چرا در مورد سایر استادان اون رشته حرفی زده نمیشه؟ پس یه چیزی هست؟ در ضمن تمام اون شواهد مستند و گویاست.
2- وجدان داریم: ما که این مسایل رو مطرح کردیم احتیاجی به نمره نداریم و درسمون با این کثافت تموم شده! اینا رو مطرح کردیم چون دلمون به حال همه میسوزه که شبانه روز درس میخونن ولی این آقا یا هوسرانی به اون بدبختهایی نمره میده که بهش تن داده باشند.
3- قانون مداریم: این همه مدرک رو برای اون همه آدم فرستادیم ولی انگار نه انگار! به جای پیگیری شواهد افتادند دنبال نامه نگاران!!!! خیلی احقانه است.
4- قایم نشدیم: مدارک ما کاملا مستند است. باورش برای شما سخت است ولی تنها کسی که بعد از خدا میداند خود سلامتیان است.
یا علی
هو 121

13 11 2009
علي اصغر حسيني قابوس

اي كسكشها، من همان حسيني حراست علي آباد (علي اصغر حسيني قابوس مدير حراست دانشگاه آزاد واحد علي آباد كتول هستم) هستم. چرا به موبايل من زنگ نزديد تا حقتان را از مسئولين دانشگاهتان بگيرم من كه به شما گفته بودم كه حاضرم از همين راه دور چنان زير آب مسئولين دانشگاه تان را بزنم كه همه آنها را جاسبي يك دفعه با هم بردارد و فقط در دانشگاه خودتان بمانيد و با هم عوض بدل كنيد اگر باور نمي كنيد به موبايل من زنگ بزنيد و فقط اسم و فاميل يكي از مسئولين كسباز (همكار من ) را بدهيد بعد خودتان ببينيد كه من چگونه از كار ]آنرا بر ميدارم. موبايل من موبايل 1: 09113764930
موبايل 2: 09112766092
تلفن : 01723340404
مي باشد ضمناً من كوني هم هستم و دنبال يك آدم خركير مي گردم تا يك دست سير من را بگايد لطفا زحمت اين كار را بكشيد.

20 11 2009
پسرباروني

دختر باز ماهر

ايميلتو بده بهت خبر بده

9 12 2009
نويد

يك بسيجي هستم
عاشق خانم خادم برادر زاده اقاي خادم

9 12 2009
نويد

اگه شمارشو دارين بدين

17 12 2009
جواد

salam

31 12 2009
همسایه

بسیجی جماعت مرد اگه مرد که نیستی رودرروظاهرشو

31 12 2009
همسایه

حیف نیست جوانی و وقتتون گذاشتیدبه کارهای عبث وبیهوده.به جای ان کارها بیاد برای فرج امام زمان دعا کنیم که غیرازخودش کسی نمیتونه به دادمون برسه.دست ازشیطونی وتهمت زدن به این واون بردارید.خداوندهمه مارو هدایت کنه.وسلام.

31 12 2009
همسایه

حیف نیست جوانی و وقتتون گذاشتیدبه کارهای عبث وبیهوده.به جای این کارها بیاد برای فرج امام زمان دعا کنیم که غیرازخودش کسی نمیتونه به دادمون برسه.دست ازشیطونی وتهمت زدن به این و اون بردارید.خداوندهمه مارو هدایت کنه.وسلام.

9 01 2010
پسرباروني

جناب آقاي قابوس

اول بگو چندسالتع دوم من ميتونم ولي دو مشكل وجود داره اول اينكه راهمون دوره دوم سنتو نميدونم

11 01 2010
يه دوست

خيلي متاسفم شما روبه اين موضوعات مشغول كردند تا نفهميد در كشور چي داره ميشه كو اون غيرت هاي دانشجويي همه چيز زير شكم نيست هوشيار باشيد

17 01 2010
sabz posh

salam
vaghan khandane bazi didgahha dar inja besiar chendesh avar ast
man vorodie 88 hastam
khak to sare hameye term balayia ah ah ahhhhhhhhhhh
kam inja dorogh begin

18 01 2010
سبز سبزم

سلام
دوستان چرا درباره استاد مسلمی وبقیه چیزی نمیگین مارو داغون کرد بااین همه نگاه بازی و…تمام پسرای کلاسمون بهمون شک کردن فکر میکنن مااز اون دختر خرابا هستیم
وچندتااستاد نیستن بلکه بیش از اونی هست که شماها فکر میکنید
سبز وپیروز باشید

19 01 2010
شناسايي

اين آقاي ياسر خان كه يك اسم ديگه هم دره بنام علي اگر قرار باشه جلو كاراش رو نگيره اونوقت ما هم ميگيم كه باباش اطلاعاتي . آره ياسر خان مسافرچي همه چيز رو ميدونيم

19 01 2010
به تو چه

اقای حق طلب اگه اوضاع دانشگاه خرابه و شما احساس مسولیت می کنی چرا به جای مناسبش شکایت نمی کنید مگه نمی گی مدارکت کافیه اینجا که جای شکایت نیست ابروی مردما بردن که هنر نیست

22 01 2010
alireza

baba kos nagid en ghad biyaid naragh bebinid che khabare katti jooon fariba hanie maryam che kosaee hastan
biayd naragh bikhial kashoon mishid

30 01 2010
سینا

سلام
اونجا که دانشگاه نیست!!!
خراب شدست!
مادر همه ی استاداشو!

2 02 2010
مصطفی

سلام.
منم 5 سال دانشجو رشته حسابداری بودم تبعیض و خلاف بسیار از طرف مسئولین دانشگاه زیاد بود ولی فقط یک استاد بی معرفت داشت اونم محسن طرفدار بود که من همیشه براش آرزوی بدبختی و نکبت دارم.

6 02 2010
علی

سلام من علی هستم ورودی 85 به خدا اگه مهندس شفیعی و صداقتی نبودند الان معلوم نبود چه بلایی سرم اومده بود یکی از بچه ها کراکی بود و هم خونه ما شده بود ما هم نمیدونستیم تا این آقایان اطلاع دادند و سریع قضیه جمع شد خدا خیرشون بده شماها هم تا از چیزی مطمئن نیستید حرفی رو در مورد ناموس مردم نزنید که خدا این بلا رو سر ناموستون میاره بعد دیگه خیلی دیره واسه پشیمونی

13 03 2010
قدیمی دانشگاه

کونی تر از شفیعی و صداقتی هیچ مادر جنده دیگه ای وجود نداره دادا!!!!!!
کس کش تر از اینا خودشونن
دهن زن منو سرویس کردن
چه بلایی سرشون میارم با اون رئیس کیریشون مهندس لاشی با اون قد تخماتیکش

22 03 2010
maysam

به نظر من اسم اونجارو باید عوض کنن…با اون دختر شهرستانیای کیریشو استادای عقده ایه و بی سوادش

7 04 2010
سارا -دانشجوی چندسال پیش دانشگاه

من بطور اتفاقی این وب سایتو پیدا کردم- داشتم دانشگاه قبلیم رو
سرچ می کردم.
واقعا خیلی بی انصافین! خیلی خیلی متاسف شدم.
اگه یکی مثل خودتون ناموستون رو بریزه تو هوا خوشتون می یاد؟
اگه یکی روی خودتون اسم …. و ….. و…… بذاره خوشتون می یاد؟
مطمئن باشین هیچکس با خوندن اراجیف شما به این نتیجه نمی رسه
که شما آدمای سالم ومنطقی و با شخصیتی باشین!!!
من تصویر یک مشت آدم هرزه و بی شخصیت اکبیری اومد تو ذهنم.
اصلا هیچ وقت «حق» با آدمای هرزه گو نبوده ونیست.
من 5 سال تو اون دانشگاه بودم. انصاف رو بگم مسوولین دانشگاه
واقعا آدمای دلسوز وپاکی هستن. البته یه کم سختگیر هستن ولی
این وصله هایی که شما نوشتین ابدا به اونا نمی چسبه!
امیدوارم به خودتون بیاین!!!
سارا – دانشجوی چندسال پیش دانشگاه

12 04 2010
علی

سلام به همه دوستان
ازخدابترسید وازخودتون شرم حیاءداشته باشیداون آدمی که فحاشی میکنه اصلادانشجونیست چرافحاشی آیااگرکسی توهمین دانشگاه یابیرون به ناموس شمابدنگاه کنه ویادنبال غریزه های جنسی باشه خوبه من خودم بااین ادم هابرخوردکردم یکی ازهمین دانشجویان میدونیدچی جواب دادگفت قرن 2010دیگه ازاین حرف ها گذشته چی گذشته وقتی بهش گفتم پس خودت بروخواهرومادرت بیارمن به همه دانشجوهابگ جلوخودت بهشون متلک بگن بهش برخوردوقتی فرهنگ دانشجوی مادرمحیط گوش کردن موزیک باMP3موبایلشون هست اون وقت می خوایدکسی چیزی نگه نه وجداناآیااین درسته که هرکسی چون می خوادبه مقصدخودش برسه هرچی ازدهنش دربیادبگه اینه که ماداریم درجامیزنیم کشورهایی مثل تایلند،اندونزی یافنلانددرنظربگیریدمثلافنلاندگوشی نوکیاش دنیاروقبضه کرده ماچیمون دنیاروقبضه کرده دانشجوی مابه جای اینکه دنبال کارهای علمی باشه تازه تودانشگاه که میاددنبال کارهای غیراخلاقیه البته دانشجوی خوبم داریم ولی کم هستندحالاقضاوت کنیدببینیدچطوریه که کسی که خودشودانشجوخطاب میکنه ازاینگونه ادبیات استفاده میکنه به جای منطقی بودن به فحاشی می پردازه.

13 05 2010
مسعود

با سلام
خدمت همه کسانی که این مطالب را خوانده ام بگم با فحاشی کاری درست نمیشه غیر از این که هرفاتون خسته کننده باشه و مسخره
از مسوولین محترم دانشگاه کمال تشکر را دارم
من دانشجوی کارشناسی کامپیوتر هستم
از ستاد دکتر اسماعیلی مهندس مرتضی رموزی استاد خانم سجادی کمال تشکر را دارم.کارشون عالیه

17 05 2010
قليچ

آقا تخمي تر از اين دانشگاه نديدم

18 05 2010
ای بابا

سلام به مسعود دانشجوی کارشناسی کامپیوتر
اخه گلابی
آخه تعطیل
تو که سواد نوشتن نداری گه میخوری خایه مالی اون کس کش ها رو میکنی

24 05 2010
مهدیه

سلام
همگی خسته نباشین من 3 سال پیش دانشجوی کاشان بودم مثل اینکه خیلی تغییر کرد ….
به هر حال کسی از بچه های معماری از استاد محق خبر داره؟؟
ممنون میشم اگر با خبرم کنید.

24 05 2010
مهدیه

یادتون نره ه ه ه

5 06 2010
علی اصغر حسینی قابوس

کیرم به کونتان بره با دانشجو بودنتان
یک سال است که منتظرم یک کسکشی به من زنگ بزنه و اسم چند نفر رو بده تا زیرابش را بزنم ولی بی عرضه تر از شما الدنگها کسی پیدا نمی شه
شما بدرد گوه خوردن میخورید
حتی یکی به من زنگ نزد که بیاید یک دست من را بکند من که کونم را در اختیار شما گذاشتم ولی شما عرضه کردن هم ندارید
برین به همان کون دادنتان مشغول شوید که از شما بی عرضه ها بخاری برای گاییدن من بلند نمی شود
اطلاعات شخصي من :
نام : علي اصغر حسيني قابوس
سمت : مسئول حراست دانشگاه
موبايل 1: 09113764930
موبايل 2: 09112766092
تلفن : 01723340404
آدرس منزل: گنبد – فلكه هفده شهريور – خيابان هفده شهريور – تقاطع خيام – خيابان خيام جنوبي – كوچه گلها – پلاك 3/33 – منزل شخصي

مشخصات خودرو شخصی : پراید سفید – پلاک ایران ۵۹ – ۲۲۸ ب ۲۴

8 10 2010
dadash

سلام.
جالبه بچه هاي كامپيوتر از مهندس عصاريان و دكتر محلوجي چيزي نگفتن!!!!!!!!
فكر كنم خيلي خيلي خوب باشن !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

11 02 2011
شهرام

بدترین خاطرات عمرم تو این شهره متنفرم ازش هر وقت یادش میوفتم حالم بد میشه

11 02 2011
شهرام

از دوستای نامرد و بی وجدان که اونجا داشتم متنفرم هر روز نفرینشون میکنم خاطرات خوبی که با دوست دخترخوبم داشتم کابوس هر شبمه کاشکی هیچوقت کاشان نمیرفتم

13 04 2011
kir koloft

سلام
مادر جنده تر از صداقتي و مهندس تقي و شفيعي روي زيمن نيست.
كس كشن همشون
خواهر و مادر . زن و بچه شون كوني ان

21 04 2011
lili

mardom azari mikonid shoma

18 05 2011
حرفه ایی دوست آقای مدرس

جناب آقای حرفه ایی فوق لیسانس ادبیات از دانشگاه آزاد کاشان هستند
اینم شماره ایشون: 09122256172
حلشو ببرید

9 09 2012
امیرو

چی بگم

9 09 2012
عمو رامین

من 21 سال پیش اونجا بودم چند تا از استادهاون عوضی بودن ولی کارمند ها کس کش تر بودن. روزای خوبی داشتیم کاشان دختران باحالی دارن یه سارا هم بود کامپیوتر میخوند شاید سارای بالای باشه خیلی ناز بود. تقی مهندس خیلی کس کش بود این اساتید کیری فعلی هم نبودن. محق هم مثل کمیته ایها خراب اهل عمل بود.

16 07 2013
amir hossein

vaghen ke bi shakhsiyat shodim ma iraniya

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

